Реалізація індивідуальних освітніх траєкторій учнів в освітньому середовищі багатопрофільної школи

Тарасенкова, Н. А. and Лов’янова, І. В. and Желєзняк, Н. П. and Окунєв, Б. Й. (2017) Реалізація індивідуальних освітніх траєкторій учнів в освітньому середовищі багатопрофільної школи. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, Т. 5 (№ 126). pp. 47-52.

[img] Text
n._a._tarasenkova_i._v._lovianova_n._p._zhe_school.pdf

Download (760kB)

Abstract

У статті висвітлено досвід роботи Черкаської ЗОШ № 15 щодо реалізації профільного навчання старшокласників та побудови індивідуальних освітніх траєкторій учнів багатопрофільної школи. Описано компоненти структурно- функціональної моделі організації навчально-виховного процесу, основу якої визначає розгалужена й спеціально створена система динамічних груп учнів та курсів за вибором, яка сприяє задоволенню власних освітніх потреб школярів у профільній школі.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: загальноосвітня школа ; профільне навчання ; індивідуальна освітня траєкторія ; освітнє середовище ; динамічні групи ; курси за вибором
Subjects: Природничі науки
Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут інформаційних та освітніх технологій
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 11 Jun 2021 12:47
Last Modified: 11 Jun 2021 12:47
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4555

Actions (login required)

View Item View Item