Тарасенкова, Н. А., Лов’янова, І. В., Желєзняк, Н. П., Окунєв, Б. Й. (2017) Реалізація індивідуальних освітніх траєкторій учнів в освітньому середовищі багатопрофільної школи. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, Т. 5 (№ 126). с. 47-52.
| 
              
Text
 n._a._tarasenkova_i._v._lovianova_n._p._zhe_school.pdf Download (760kB)  | 
          
Резюме
У статті висвітлено досвід роботи Черкаської ЗОШ № 15 щодо реалізації профільного навчання старшокласників та побудови індивідуальних освітніх траєкторій учнів багатопрофільної школи. Описано компоненти структурно- функціональної моделі організації навчально-виховного процесу, основу якої визначає розгалужена й спеціально створена система динамічних груп учнів та курсів за вибором, яка сприяє задоволенню власних освітніх потреб школярів у профільній школі.
| Тип елементу : | Стаття | 
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | загальноосвітня школа ; профільне навчання ; індивідуальна освітня траєкторія ; освітнє середовище ; динамічні групи ; курси за вибором | 
| Теми: | Природничі науки Педагогічні науки  | 
        
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут інформаційних та освітніх технологій | 
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека | 
| Дата внесення: | 11 Черв 2021 12:47 | 
| Останні зміни: | 11 Черв 2021 12:47 | 
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4555 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Перегляд елементу | 




