Драч, О. О. (2019) Колективна пам’ять і національна історія у середній освіті України доби незалежності. Київські історичні студії (№ 2(9)). pp. 43-51.
Text
drach_o_kolektivna_pamyat_kis_2019_2(9).pdf Download (678kB) |
Abstract
У статті репрезентовано, що середня освіта є потужним модератором історичної пам’яті нових поколінь українських громадян. Аналіз опитувань учителів історії поглибив розуміння проблемних аспектів у середній освіті. Доведено, що в шкільній історії бракує полікультурності, антропологізму і системності. Прикметними є постійні зміни навчальних програм / підручників і пріоритетна роль учителя в опануванні національної історії.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | середня освіта ; вчителі історії ; учні ; колективна пам’ять ; національна історія ; політика пам’яті |
Subjects: | Historical sciences Педагогічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут міжнародних відносин, історії та філософії |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 20 Apr 2021 12:19 |
Last Modified: | 20 Apr 2021 12:19 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4357 |
Actions (login required)
View Item |