Барнякова, В. М. (2020) Особливості навчання аудіювання на уроках німецької мови. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2020» : зб. мат. XXIІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених. pp. 586-587.
Text
zbirnik_2020-586-587 (1).pdf Download (577kB) |
Abstract
Основою іншомовної комунікативної компетенції є мовленнєві вміння в аудіюванні, говорінні, читанні та письмі. Їх формування – практична мета навчання іноземних мов у школі. Незважаючи на те, що аудіювання і говоріння належать до усної форми спілкування, а читання та письмо – до письмової, обидві форми комунікації взаємодіють і доповнюють одна одну, оскільки користуються одним кодом – мовою. Водночас кожний вид мовленнєвої діяльності має свої психолінгвістичні особливості і потребує спеціальної методики навчання.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | аудіювання ; навчання іноземних мов у школі ; розуміння сприйнятого тексту на слух ; мовленнєва діяльніст ; спілкування |
Subjects: | Філологічні науки > Іноземна філологія |
Divisions: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 08 Oct 2020 10:27 |
Last Modified: | 08 Oct 2020 10:27 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4050 |
Actions (login required)
View Item |