Особливості методології порівняльних педагогічних досліджень

Цюра, С. В. (2013) Особливості методології порівняльних педагогічних досліджень. Порівняльно-педагогічні студії (№ 2-3). pp. 7-13.

[img]
Preview
Text
cgiirbis_64 (34).pdf

Download (369kB) | Preview

Abstract

Узагальнено дані вітчизняних та зарубіжних компаративних педагогічних досліджень, розглянуто методологію порівняльного аналізу як конкретно-наукову, виокремлено низку її теоретичних концептів, принципи та підходи до організації дослідження, уточнено особливості технології, завдання конструктивістського компаративного педагогічного пошуку.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: порівняльний аналіз ; компаративне педагогічне дослідження ; конструктивістське педагогічне дослідження ; принципи компаративного педагогічного пошуку
Subjects: Педагогічні науки
Філологічні науки > Іноземна філологія
Divisions: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 18 May 2020 19:46
Last Modified: 18 May 2020 20:37
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3110

Actions (login required)

View Item View Item