Цюра, С. В. (2013) Особливості методології порівняльних педагогічних досліджень. Порівняльно-педагогічні студії (№ 2-3). pp. 7-13.
|
Text
cgiirbis_64 (34).pdf Download (369kB) | Preview |
Abstract
Узагальнено дані вітчизняних та зарубіжних компаративних педагогічних досліджень, розглянуто методологію порівняльного аналізу як конкретно-наукову, виокремлено низку її теоретичних концептів, принципи та підходи до організації дослідження, уточнено особливості технології, завдання конструктивістського компаративного педагогічного пошуку.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | порівняльний аналіз ; компаративне педагогічне дослідження ; конструктивістське педагогічне дослідження ; принципи компаративного педагогічного пошуку |
Subjects: | Педагогічні науки Філологічні науки > Іноземна філологія |
Divisions: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 18 May 2020 19:46 |
Last Modified: | 18 May 2020 20:37 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3110 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |