Марценішко, В. (2018) Історія і травматична пам’ять у романі Бернгарда Шлінка «Читець». Літературознавство. Фольклористика. Культурологія (№ 27). pp. 167-186.
|
Text
cgiirbis_64 (81).pdf Download (189kB) | Preview |
Abstract
Роман Бернгарда Шлінка «Читець», надрукований восени 1995 року, став однією з найуспішніших німецьких книг останніх десятиліть, якій вдалося завоювати величезну по- пулярність не лише в Німеччині, а й у багатьох країнах. У своєму першому публіцистичному есе «Право – вина – майбутнє» (1988) Б. Шлінк порушує важливі для нього, як для професора права, теми, що згодом стануть ключовими в романі «Читець». Передусім привертає увагу суб’єктивно подана тема внутрішнього конфлікту т.зв. «другого покоління», генерації молоді, що намагається розібратися, зрозуміти, а також засудити страшні злочини нацизму, зроблені поколінням батьків. Травматичний досвід ХХ століття, як-то Голокост і наслідки Другої світової війни, надає нового значення категорії генерації і пам’яті поколінь.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | історія ; травма ; пам’ять ; минуле ; провина ; досвід ; конфлікт ; наратив ; мова читання / мовчання ; катарсис |
Subjects: | Українська філологія |
Divisions: | Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 18 May 2020 12:15 |
Last Modified: | 18 May 2020 12:15 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3069 |
Actions (login required)
View Item |