Зобенько, Н. А. (2016) Особливості використання мультимедійних технологій у вищій школі. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 15). pp. 43-47. ISSN 2076-586Х
|
Text
Макет_Педагогика_15_Шпак-43-47.pdf Download (351kB) | Preview |
Abstract
Проаналізовано проблему використання мультимедійних технологій у сучасній вищій школі, зокрема при проведенні лекційних форм занять. Доведено, що проведення лекцій-презентацій у ВНЗ підтверджує позитивні результати: залучення різноманітної бази даних дає можливість розглянути історичний процес у його еволюції, активізувати увагу і навчально-пізнавальну діяльність студентів; підвищення якісного рівня застосування наочності дозволяє студентам швидше та ефективніше засвоїти тему; забезпечення оптимального емоційного навчального середовища створює комфортні умови для запам’ятовування нового матеріалу; підвищення продуктивності лекційного заняття досягається завдяки встановленню міжпредметних зв’язків.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | професійна підготовка ; майбутні фахівці ; мультимедіа ; мультимедійні технології ; мультимедійні засоби ; мультимедійна лекція-презентація ; підвищення активізації й якості навчально-пізнавальної діяльності студентів ; створення власних мультимедійних проектів |
Subjects: | Комп'ютерні науки Комп'ютерні науки Педагогічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 17 Apr 2020 10:54 |
Last Modified: | 17 Apr 2020 10:54 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2207 |
Actions (login required)
View Item |