Особливості використання мультимедійних технологій у вищій школі

Зобенько, Н. А. (2016) Особливості використання мультимедійних технологій у вищій школі. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 15). pp. 43-47. ISSN 2076-586Х

[img]
Preview
Text
Макет_Педагогика_15_Шпак-43-47.pdf

Download (351kB) | Preview

Abstract

Проаналізовано проблему використання мультимедійних технологій у сучасній вищій школі, зокрема при проведенні лекційних форм занять. Доведено, що проведення лекцій-презентацій у ВНЗ підтверджує позитивні результати: залучення різноманітної бази даних дає можливість розглянути історичний процес у його еволюції, активізувати увагу і навчально-пізнавальну діяльність студентів; підвищення якісного рівня застосування наочності дозволяє студентам швидше та ефективніше засвоїти тему; забезпечення оптимального емоційного навчального середовища створює комфортні умови для запам’ятовування нового матеріалу; підвищення продуктивності лекційного заняття досягається завдяки встановленню міжпредметних зв’язків.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: професійна підготовка ; майбутні фахівці ; мультимедіа ; мультимедійні технології ; мультимедійні засоби ; мультимедійна лекція-презентація ; підвищення активізації й якості навчально-пізнавальної діяльності студентів ; створення власних мультимедійних проектів
Subjects: Комп'ютерні науки
Комп'ютерні науки

Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 17 Apr 2020 10:54
Last Modified: 17 Apr 2020 10:54
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2207

Actions (login required)

View Item View Item