Психологічні засади формування літературознавчої компетентності майбутніх учителів зарубіжної літератури

Афанасьєва, О. С. (2016) Психологічні засади формування літературознавчої компетентності майбутніх учителів зарубіжної літератури. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 15). pp. 7-12.

[img]
Preview
Text
Макет_Педагогика_15_Шпак-7-12.pdf

Download (361kB) | Preview

Abstract

Проаналізовано найбільш релевантні аспекти формування літературознавчої компетентності майбутніх учителів зарубіжної літератури в контексті фундаментальних психологічних досліджень, зокрема, природа і фази формування діяльності, мотивація, самоактуалізація, креативність, чинники якості засвоєння матеріалу (афективний фільтр, типи мислення суб’єктів навчання).

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: літературознавча компетентність ; діяльність ; природа і фази формування діяльності ; мотивація ; креативність ; самоактуалізація ; афективний фільтр ; типи мислення суб’єктів навчання; зарубіжна література ; майбутні вчителі
Subjects: Психологічні науки
Філологічні науки > Іноземна філологія
Divisions: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 17 Apr 2020 09:47
Last Modified: 17 Apr 2020 09:47
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2202

Actions (login required)

View Item View Item