Куліш, Р. В. (2009) Інтерактивні підходи до організації педагогічної практики студентів вищих навчальних закладів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки. pp. 38-43.
|
Text
164-38-43.pdf Download (515kB) | Preview |
Abstract
В статті розкрито умови підвищення рівня педагогічної практики студентів вищих навчальних закладів шляхом удосконалення планування педпрактики, підбору шкіл і вчителів відповідної кваліфікації, залучення студентів-практикантів до виконання завдань з науково-дослідної роботи, що значно підвищує рівень ефективності педагогічної практики студентів.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | інтерактивні прийоми ; педагогічна практика ; етапи практики ; якості вчителя |
Subjects: | Педагогічні науки |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 19 Jul 2019 13:28 |
Last Modified: | 19 Jul 2019 13:28 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1762 |
Actions (login required)
View Item |