Інтерактивні підходи до організації педагогічної практики студентів вищих навчальних закладів

Куліш, Р. В. (2009) Інтерактивні підходи до організації педагогічної практики студентів вищих навчальних закладів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки. pp. 38-43.

[img]
Preview
Text
164-38-43.pdf

Download (515kB) | Preview

Abstract

В статті розкрито умови підвищення рівня педагогічної практики студентів вищих навчальних закладів шляхом удосконалення планування педпрактики, підбору шкіл і вчителів відповідної кваліфікації, залучення студентів-практикантів до виконання завдань з науково-дослідної роботи, що значно підвищує рівень ефективності педагогічної практики студентів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: інтерактивні прийоми ; педагогічна практика ; етапи практики ; якості вчителя
Subjects: Педагогічні науки
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 19 Jul 2019 13:28
Last Modified: 19 Jul 2019 13:28
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1762

Actions (login required)

View Item View Item