Самопочуття і настрій студентів як показники ефективності педагогічної технології

Назаренко, Н. В. (2009) Самопочуття і настрій студентів як показники ефективності педагогічної технології. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (163). pp. 105-108.

[img]
Preview
Text
163-105-108.pdf

Download (694kB) | Preview

Abstract

У статті представлено результати дослідження ефективності розробленої інтеграційної технології навчання природничих дисциплін. Проаналізовано самопочуття і настрій студентів на заняттях як критерії ефективності навчального процесу.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: педагогічна технологія ; самопочуття ; настрій ; ефективність педагогічної технології
Subjects: Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 19 Jul 2019 08:34
Last Modified: 19 Jul 2019 08:34
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1742

Actions (login required)

View Item View Item