Назаренко, Н. В. (2009) Самопочуття і настрій студентів як показники ефективності педагогічної технології. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (163). pp. 105-108.
|
Text
163-105-108.pdf Download (694kB) | Preview |
Abstract
У статті представлено результати дослідження ефективності розробленої інтеграційної технології навчання природничих дисциплін. Проаналізовано самопочуття і настрій студентів на заняттях як критерії ефективності навчального процесу.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | педагогічна технологія ; самопочуття ; настрій ; ефективність педагогічної технології |
Subjects: | Педагогічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 19 Jul 2019 08:34 |
Last Modified: | 19 Jul 2019 08:34 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1742 |
Actions (login required)
View Item |