Зіноватна, О. М. (2009) Вища освіта в США: навчальний компонет у магістерських програмах різного типу. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 163). pp. 82-86.
|
Text
163-82-86.pdf Download (514kB) | Preview |
Abstract
У статті поданий теоретичний аналіз особливостей магістерської освіти у США. Висвітлюються завдання та компоненти курікулуму різних типів магістерських програм, окреслюються прийнятні напрямки щодо реформування ступеневої освіти в Україні.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Болонський процес ; ступенева освіта ; магістерські програми ; академічні і професійні ступені ; особливості магістерського курікулуму ; міждисциплінарні навчальні курси |
Subjects: | Педагогічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 18 Jul 2019 13:18 |
Last Modified: | 16 Apr 2020 21:14 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1736 |
Actions (login required)
View Item |