Петрюк, І. М. (2008) Соціально-педагогічна допомога дезадаптованим школярам у навчальних закладах Росії. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). pp. 106-111.
|
Text
122-106-111.pdf Download (480kB) | Preview |
Abstract
У статті простежено розвиток російської педагогічної думки з проблеми організації педагогічної допомоги дітям ризику шкільної дезадаптації; проаналізовано досвід загальноосвітніх шкіл Російської Федерації щодо створення класів компенсуючого навчання, педагогічної уваги та вирівнювання і соціально-педагогічного супроводу дітей з проблемами розвитку.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | класи компенсуючого навчання |
Subjects: | Педагогічні науки Соціальна робота |
Divisions: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 18 Jul 2018 11:40 |
Last Modified: | 23 Apr 2021 10:28 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1257 |
Actions (login required)
View Item |