Критерії, показники та характеристика рівнів сформованості соціально-ціннісних орієнтацій у майбутніх учителів початкової школи

Колбіна, Л. А. (2008) Критерії, показники та характеристика рівнів сформованості соціально-ціннісних орієнтацій у майбутніх учителів початкової школи. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). pp. 71-78.

[img]
Preview
Text
123-71-78.pdf

Download (506kB) | Preview

Abstract

У статті охарактеризовані критерії, показники та рівні сформованості соціально-ціннісних орієнтацій у майбутніх учителів початкової школи.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: професіоналізм соціального педагога ; соціально-ціннісні орієнтації ; майбутні учителі початкової школи
Subjects: Педагогічні науки
Соціальна робота
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 13 Jul 2018 10:33
Last Modified: 10 Apr 2020 09:25
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1231

Actions (login required)

View Item View Item