Колбіна, Л. А. (2008) Критерії, показники та характеристика рівнів сформованості соціально-ціннісних орієнтацій у майбутніх учителів початкової школи. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). pp. 71-78.
|
Text
123-71-78.pdf Download (506kB) | Preview |
Abstract
У статті охарактеризовані критерії, показники та рівні сформованості соціально-ціннісних орієнтацій у майбутніх учителів початкової школи.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | професіоналізм соціального педагога ; соціально-ціннісні орієнтації ; майбутні учителі початкової школи |
Subjects: | Педагогічні науки Соціальна робота |
Divisions: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 13 Jul 2018 10:33 |
Last Modified: | 10 Apr 2020 09:25 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1231 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |