Методологічні підходи до означення суті, змісту та основних напрямів полікультурної освіти

Сива, Ю. В. (2008) Методологічні підходи до означення суті, змісту та основних напрямів полікультурної освіти. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). pp. 121-125.

[img]
Preview
Text
121-121-125.pdf

Download (478kB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовано історичні та соціокультурні фактори, що сприяли зародженню та розвитку полікультурної освіти, розкрито суть поняття полікультурної освіти, переглянуто основні цілі та завдання полікультурної освіти.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: полікультурна освіта ; цілі, завдання, напрями полікультурної освіти
Subjects: Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 22 Jun 2018 11:45
Last Modified: 22 Jun 2018 11:45
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1083

Actions (login required)

View Item View Item