Сива, Ю. В. (2008) Методологічні підходи до означення суті, змісту та основних напрямів полікультурної освіти. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). pp. 121-125.
|
Text
121-121-125.pdf Download (478kB) | Preview |
Abstract
У статті проаналізовано історичні та соціокультурні фактори, що сприяли зародженню та розвитку полікультурної освіти, розкрито суть поняття полікультурної освіти, переглянуто основні цілі та завдання полікультурної освіти.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | полікультурна освіта ; цілі, завдання, напрями полікультурної освіти |
Subjects: | Педагогічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 22 Jun 2018 11:45 |
Last Modified: | 22 Jun 2018 11:45 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1083 |
Actions (login required)
View Item |