Психолого-педагогічні основи класифікації і розвитку художньо-композиційних здібностей студентів

Пічкур, М. О. (2008) Психолого-педагогічні основи класифікації і розвитку художньо-композиційних здібностей студентів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). pp. 85-90.

[img]
Preview
Text
119-85-90.pdf

Download (479kB) | Preview

Abstract

У статті на основі розгляду психічних функцій мислення і діяльності визначено сутність і класифіковано художньо-композиційні здібності студентів, а також виявлено педагогічні концепти їх розвитку.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: образотворчі здібності студентів ; класифікація здібностей
Subjects: Мистецтво
Педагогічні науки
Психологічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 22 Jun 2018 10:26
Last Modified: 11 Apr 2020 19:59
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1067

Actions (login required)

View Item View Item