Пічкур, М. О. (2008) Психолого-педагогічні основи класифікації і розвитку художньо-композиційних здібностей студентів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). pp. 85-90.
|
Text
119-85-90.pdf Download (479kB) | Preview |
Abstract
У статті на основі розгляду психічних функцій мислення і діяльності визначено сутність і класифіковано художньо-композиційні здібності студентів, а також виявлено педагогічні концепти їх розвитку.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | образотворчі здібності студентів ; класифікація здібностей |
Subjects: | Мистецтво Педагогічні науки Психологічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 22 Jun 2018 10:26 |
Last Modified: | 11 Apr 2020 19:59 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1067 |
Actions (login required)
View Item |