Лобик, Л. О, (2007) Філософсько-методологічні аспекти розвитку освіти в сучасній Україні. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 109). с. 82-90.
|
Text
109-42-46.pdf Download (506kB) | Перегляд |
Резюме
В статті розглядаються проблеми формування філософії і методології освіти в Україні. Осмислюються особливості зміни парадигм освіти від раціоналістичної до сучасної, в якій значну роль має опора на ірраціональні та понадраціональні фактори людської свідомості. Показано вплив цього процесу на освітню галузь України.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | проблеми освіти України ; принципи освіти ; педагогічні ідеї Г. Сковороди |
Теми: | Філософські науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут міжнародних відносин, історії та філософії |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 14 Черв 2018 12:37 |
Останні зміни: | 02 Квіт 2020 12:07 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/972 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |