Чобітько, М. Г. (2007) Перехід від когнітивної до особистісної парадигми в освіті-веління часу. Вісник Черкаського університету. Серія Філософія (№ 109). с. 90-101.
|
Text
109-46-51.pdf Download (512kB) | Перегляд |
Резюме
Кардинальні політичні та соціально-економічні зміни, які сталися в Україні протягом останнього часу, обумовили необхідність внесення змін до підходу, змісту, форм та методів підготовки студентів до майбутньої професійно-педагогічної діяльності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | філософія освіти ; екзистенція людини ; гуманізація освіти ; особистісно орієнтоване навчання ; гуманістична психологія ; теорія самоактуалізації А. Маслоу |
Теми: | Філософські науки Педагогічні науки Психологічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут міжнародних відносин, історії та філософії |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 14 Черв 2018 12:03 |
Останні зміни: | 02 Квіт 2020 19:49 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/966 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |