Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Професійна позиція вчителя у роботі з педагогічно занедбаними учнями

Хомич, Л. О. (2012) Професійна позиція вчителя у роботі з педагогічно занедбаними учнями. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 129-131.

[img]
Перегляд
Text
3-(216)-129-131.pdf

Download (490kB) | Перегляд

Резюме

Статтю присвячено проблемі професійної позиції учителя, який працює з педагогічно занедбаними учнями. Автор основний акцент робить на розгляді питання педагогічної культури, як важливої складової професійної позиції особистості.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: технологізація методичної роботи ; модель креативної технології
Теми: Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 12 Черв 2018 10:37
Останні зміни: 12 Черв 2018 10:37
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/904

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу