Хомич, Л. О. (2012) Професійна позиція вчителя у роботі з педагогічно занедбаними учнями. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 129-131.
|
Text
3-(216)-129-131.pdf Download (490kB) | Перегляд |
Резюме
Статтю присвячено проблемі професійної позиції учителя, який працює з педагогічно занедбаними учнями. Автор основний акцент робить на розгляді питання педагогічної культури, як важливої складової професійної позиції особистості.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | технологізація методичної роботи ; модель креативної технології |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 12 Черв 2018 10:37 |
Останні зміни: | 12 Черв 2018 10:37 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/904 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |