Синявська, Л. І. (2017) Використання методу усної історії при вивченні теми «Україна в роки Другої світової війни. Остарбайтери» у шкільному курсі «Історія України». Теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал (4). с. 134-136.
|
Text
2017.pdf Download (279kB) | Перегляд |
Резюме
У статті аналізуються різні аспекти використання методу усної історії при вивченні шкільного курсу «Історія України» в 11-му класі. Зазначається, що залучення до усного інтерв'ювання учнів сприяє формуванню у них самостійного і невимушеного погляду на історичні події, виховує терпимість і толерантність, допомагає встановленню зв'язків між генераціями і пізнанню досвіду старших людей. Зроблено висновок про те, що задіяння молоді в усноісторичних проектах може стати потужним знаряддям відходу від спадщини тоталітаризму, без чого неможлива побудова громадянського суспільства в нашій державі.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | метод, усна історія, метод усної історії |
Теми: | Історичні науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут міжнародних відносин, історії та філософії |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 18 Січ 2018 15:46 |
Останні зміни: | 18 Січ 2018 15:46 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/810 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |