Репозитарій ЧНУ

Зміст і семіотичні особливості математичних задач, що використовуються як засіб навчання в початковій школі

Тарасенкова, Н. А., Коваленко, О. (2015) Зміст і семіотичні особливості математичних задач, що використовуються як засіб навчання в початковій школі. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 3 (12Б). с. 31-35.

[img]
Перегляд
Text
education-3-12b-7.pdf

Download (152kB) | Перегляд

Резюме

Стаття присвячена семіотичним і семантичним особливостям математичних задач , які встановлюються в процесі викладання математики студентам в початковій школі . Отримані дані проаналізовані та експериментально підтверджені.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Освіта початкової школи ; навчання ; навчання математики ; математичні задачі ; зміст і особливості семіотичних завдань
Теми: Фізико-математичні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут фізики, математики та комп’ютерно-інформаційних систем
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 15 Вер 2016 13:20
Останні зміни: 15 Вер 2016 13:20
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/744

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу