Тарасенкова, Н. А., Коваленко, О. (2015) Зміст і семіотичні особливості математичних задач, що використовуються як засіб навчання в початковій школі. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 3 (12Б). с. 31-35.
|
Text
education-3-12b-7.pdf Download (152kB) | Перегляд |
Резюме
Стаття присвячена семіотичним і семантичним особливостям математичних задач , які встановлюються в процесі викладання математики студентам в початковій школі . Отримані дані проаналізовані та експериментально підтверджені.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Освіта початкової школи ; навчання ; навчання математики ; математичні задачі ; зміст і особливості семіотичних завдань |
Теми: | Фізико-математичні науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут інформаційних та освітніх технологій |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 15 Вер 2016 13:20 |
Останні зміни: | 31 Трав 2021 09:31 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/744 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |