Ребрендинг українських поколінь і поколінь Y через призму сучасних уявлень

Кузьмінський, А. (2014) Ребрендинг українських поколінь і поколінь Y через призму сучасних уявлень. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 2 (12В). pp. 83-86.

[img]
Preview
Text
education-2-12b-15.pdf

Download (126kB) | Preview

Abstract

В статті пропонується короткий огляд українських поколінь 1900 через 2000. Детальніше про основні особливості епохи і середовища , в якій було сформовано покоління Y. Автор вказує на покоління , яке народилося в 1983 - 2003 роках і з'єднує його з особливостями продукту " Millennials " , " вступ до вищих навчальних закладів .

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Покоління Y ; освіту ; студенти ; вища освіта
Subjects: Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 15 Sep 2016 10:12
Last Modified: 15 Sep 2016 10:12
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/737

Actions (login required)

View Item View Item