Ігнатенко, Є.О., Овсієнко, Л.О. (2025) Правове регулювання професійного розвитку педагогів-філологів в Україні: тенденції та виклики сучасності. In: Актуальні проблеми науки, освіти і технологій в XXI столітті, 19 червня 2025, Полтава.
|
Text
Збірник_на сайт.pdf Download (1MB) |
Резюме
Інтеграційні процеси України до європейського освітнього простору зумовлюють підвищені вимоги до професійної компетентності педагогічних працівників. Викладачі іноземних мов відіграють ключову роль у підготовці онкурентоспроможної молоді, здатної до міжкультурної комунікації та професійної мобільності. Глобалізація освітнього простору, розвиток міжнародного академічного співробітництва та поширення дистанційних технологій навчання висувають нові виклики перед системою професійного розвитку педагогів-філологів. Правове регулювання професійного зростання вчителів набуває особливої актуальності в контексті забезпечення якості освіти та відповідності міжнародним стандартам педагогічної діяльності.
| Тип документу: | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | Інтеграційні процеси України ; європейський освітній простір ; професійна компетентність ; педагогічні працівники ; конкурентне освітнє середовище |
| Теми: | Філологічні науки Філологічні науки > Іноземна філологія |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
| Користувач, що депонує: | Овсієнко Леся Олександрівна |
| Дата внесення: | 01 Груд 2025 12:58 |
| Останні зміни: | 01 Груд 2025 12:58 |
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/7290 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |




