Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Правове регулювання професійного розвитку педагогів-філологів в Україні: тенденції та виклики сучасності

Ігнатенко, Є.О., Овсієнко, Л.О. (2025) Правове регулювання професійного розвитку педагогів-філологів в Україні: тенденції та виклики сучасності. In: Актуальні проблеми науки, освіти і технологій в XXI столітті, 19 червня 2025, Полтава.

[img] Text
Збірник_на сайт.pdf

Download (1MB)

Резюме

Інтеграційні процеси України до європейського освітнього простору зумовлюють підвищені вимоги до професійної компетентності педагогічних працівників. Викладачі іноземних мов відіграють ключову роль у підготовці онкурентоспроможної молоді, здатної до міжкультурної комунікації та професійної мобільності. Глобалізація освітнього простору, розвиток міжнародного академічного співробітництва та поширення дистанційних технологій навчання висувають нові виклики перед системою професійного розвитку педагогів-філологів. Правове регулювання професійного зростання вчителів набуває особливої актуальності в контексті забезпечення якості освіти та відповідності міжнародним стандартам педагогічної діяльності.

Тип документу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Неконтрольовані ключові слова: Інтеграційні процеси України ; європейський освітній простір ; професійна компетентність ; педагогічні працівники ; конкурентне освітнє середовище
Теми: Філологічні науки
Філологічні науки > Іноземна філологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Користувач, що депонує: Овсієнко Леся Олександрівна
Дата внесення: 01 Груд 2025 12:58
Останні зміни: 01 Груд 2025 12:58
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/7290

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу