Бондар, Т. (2014) Сучасні тенденції в інклюзії. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 2 (12В). с. 22-27.
|
Text
education-2-12b-5.pdf Download (125kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розглядається законодавча влада в Україні яка сформувала тенденцію «включення», щоб забезпечити дітям-інвалідам та молоді рівний доступ до освіти. У статті розглядається системи середньої освіти, яка допомагає зрозуміти освітнє середовище. Це дає короткий огляд термінів, що відносяться до особливих потреб дітей.
| Тип елементу : | Стаття |
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | Діти з особливими потребами ; інваліди ; законодавчий орган ; середня та вища освіта |
| Теми: | Педагогічні науки |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
| Дата внесення: | 13 Вер 2016 09:59 |
| Останні зміни: | 13 Вер 2016 09:59 |
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/727 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |




