Поперечний підхід в системі конкретних соціальних досліджень в галузі методології освіти

Шпак, В. (2013) Поперечний підхід в системі конкретних соціальних досліджень в галузі методології освіти. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 1 (11). pp. 534-537.

[img]
Preview
Text
education-1-11-13.pdf

Download (96kB) | Preview

Abstract

У статті висвітлюється аналіз усеохватного підходу в методології соціально-педагогічних досліджень на основі історичних, теоретичних, технологічних і управлінських аспектів. Принципи реалізації поперечного підходу, його основні концепції пропонуються в статті. Види соціально-педагогічного знання в методології системи науки пропонується. Характеристики поперечного підходу в порівнянні соціальної педагогіки і проблем соціальної роботи пропонуються.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Трансверсії ; підхід ; методологія ; дослідження ; концепції ; принципи ; соціальна педагогіка
Subjects: Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 09 Sep 2016 11:02
Last Modified: 09 Sep 2016 11:20
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/716

Actions (login required)

View Item View Item