Болонський процес і реформа педагогічної освіти в Україні та Угорщині: порівняльний аналіз

Боккач, Є. (2013) Болонський процес і реформа педагогічної освіти в Україні та Угорщині: порівняльний аналіз. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 1 (11). pp. 528-533.

[img]
Preview
Text
education-1-11-12.pdf

Download (98kB) | Preview

Abstract

У даній статті описуються основні риси двоступеневої моделі підготовки викладачів в Угорщині і в Україні в роки 2006-2013. В Угорщині, зниження переддипломної підготовки до 3-х років призвело до зниження якості навчання; модель двоступенева також призвела до значного скорочення студентів при підготовці вчителів. Це призвело до критики експертів і перехід до нової моделі підготовки вчителів до схеми 4 + 1 і 5 + 1, реалізація яких була представлена в 2013 р.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Болонська реформа ; педагогічна освіта ; моделі підготовки вчителів ; порівняльний аналіз освітніх систем ; Угорщина ; Україна
Subjects: Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 09 Sep 2016 10:50
Last Modified: 09 Sep 2016 10:50
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/715

Actions (login required)

View Item View Item