Боккач, Є. (2013) Болонський процес і реформа педагогічної освіти в Україні та Угорщині: порівняльний аналіз. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 1 (11). pp. 528-533.
|
Text
education-1-11-12.pdf Download (98kB) | Preview |
Abstract
У даній статті описуються основні риси двоступеневої моделі підготовки викладачів в Угорщині і в Україні в роки 2006-2013. В Угорщині, зниження переддипломної підготовки до 3-х років призвело до зниження якості навчання; модель двоступенева також призвела до значного скорочення студентів при підготовці вчителів. Це призвело до критики експертів і перехід до нової моделі підготовки вчителів до схеми 4 + 1 і 5 + 1, реалізація яких була представлена в 2013 р.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Болонська реформа ; педагогічна освіта ; моделі підготовки вчителів ; порівняльний аналіз освітніх систем ; Угорщина ; Україна |
Subjects: | Педагогічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 09 Sep 2016 10:50 |
Last Modified: | 09 Sep 2016 10:50 |
URI: | http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/715 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |