Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Болонський процес і реформа педагогічної освіти в Україні та Угорщині: порівняльний аналіз

Боккач, Є. (2013) Болонський процес і реформа педагогічної освіти в Україні та Угорщині: порівняльний аналіз. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 1 (11). с. 528-533.

[img]
Перегляд
Text
education-1-11-12.pdf

Download (98kB) | Перегляд

Резюме

У даній статті описуються основні риси двоступеневої моделі підготовки викладачів в Угорщині і в Україні в роки 2006-2013. В Угорщині, зниження переддипломної підготовки до 3-х років призвело до зниження якості навчання; модель двоступенева також призвела до значного скорочення студентів при підготовці вчителів. Це призвело до критики експертів і перехід до нової моделі підготовки вчителів до схеми 4 + 1 і 5 + 1, реалізація яких була представлена в 2013 р.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Болонська реформа ; педагогічна освіта ; моделі підготовки вчителів ; порівняльний аналіз освітніх систем ; Угорщина ; Україна
Теми: Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 09 Вер 2016 10:50
Останні зміни: 09 Вер 2016 10:50
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/715

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу