Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Використання інтерактивних технологій на уроках фізичної культури в початковій школі

Зорочкіна, Т. С., Орбан, І. К., Ткаченко, В. В. (2023) Використання інтерактивних технологій на уроках фізичної культури в початковій школі. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія «Педагогічні науки (№ 2). с. 168-173. ISSN 2076-586X

[img] Text
27_Зорочкіна_Орбан_Ткаченко.pdf

Download (311kB)

Резюме

Висвітлено теоретичні аспекти та практичний досвід використання інтерактивних технологій на уроках фізичної культури в початковій школі. Здійснено наукове обґрунтування поняття «інтерактивні технології». Розкрито роль і значення інтерактивних технологій, аргументовано доцільність використання їх в освітньому процесі початкової школи. Зауважено на співіснуванні традиційних форм і методів навчання з інноваційними підходами. Розглянуто недоліки традиційної освіти. З’ясовано, що інновації у змісті освіти мають доповнюватися і реалізовуватися через оволодіння інноваційними методами. Зазначено, що пошук методологічного підґрунтя використання інтерактивних технологій на уроках фізичної культури є особливо актуальним і перспективним завданням розвитку початкової освіти в теоретичній та практичній площинах.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: технологія ; інтерактивні технології ; інновація ; фізична культура ; учні початкової школи
Теми: Фізкультура і спорт
Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 13 Лют 2025 14:47
Останні зміни: 13 Лют 2025 14:47
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6820

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу