Зорочкіна, Т. С., Орбан, І. К., Ткаченко, В. В. (2023) Використання інтерактивних технологій на уроках фізичної культури в початковій школі. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія «Педагогічні науки (№ 2). с. 168-173. ISSN 2076-586X
![]() |
Text
27_Зорочкіна_Орбан_Ткаченко.pdf Download (311kB) |
Резюме
Висвітлено теоретичні аспекти та практичний досвід використання інтерактивних технологій на уроках фізичної культури в початковій школі. Здійснено наукове обґрунтування поняття «інтерактивні технології». Розкрито роль і значення інтерактивних технологій, аргументовано доцільність використання їх в освітньому процесі початкової школи. Зауважено на співіснуванні традиційних форм і методів навчання з інноваційними підходами. Розглянуто недоліки традиційної освіти. З’ясовано, що інновації у змісті освіти мають доповнюватися і реалізовуватися через оволодіння інноваційними методами. Зазначено, що пошук методологічного підґрунтя використання інтерактивних технологій на уроках фізичної культури є особливо актуальним і перспективним завданням розвитку початкової освіти в теоретичній та практичній площинах.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | технологія ; інтерактивні технології ; інновація ; фізична культура ; учні початкової школи |
Теми: | Фізкультура і спорт Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 13 Лют 2025 14:47 |
Останні зміни: | 13 Лют 2025 14:47 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6820 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |