Зорочкіна, Т. С., Іванова, К. (2023) Модальна логіка у математичній підготовці майбутніх учителів початкової школи. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології (№ 7). с. 206-215.
![]() |
Text
зорочкіна.pdf Download (355kB) |
Резюме
У статті обґрунтовано значення удосконалення логіко‐математичної підготовки майбутніх фахівців початкової освіти у закладах вищої освіти (ЗВО). Зазначено, що система математичної підготовки майбутніх учителів початкової школи має широкі можливості для логічного розвитку особистості, логіко‐математичної грамотності. Особливу увагу в дослідженні приділено питанням удосконалення змісту математичної підготовки майбутніх учителів початкової школи шляхом включення розгляду сучасного розділу логіки − модальної логіки. Вмотивовується, що розгляд модальної логіки в курсі «Математика» для студентів спеціальності «Початкова освіта» сприяє повноцінній реалізації освітньої галузі «Математика», розвиває їх логічну грамотність.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | логіка ; модальна логіка ; логіко‐математична підготовка ; вчитель початкової школи |
Теми: | Фізико-математичні науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 13 Лют 2025 14:25 |
Останні зміни: | 13 Лют 2025 14:25 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6817 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |