Нінова, Т. С. (2017) Педагогічні основи формування готовності майбутніх учителів до екологічної освіти і виховання молодших школярів. Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки» (№17-18). с. 159-167. ISSN 2076-586Х
Text
adminojs,+22.pdf Download (187kB) |
Резюме
Розглянуто питання необхідності вдосконалення педагогічної підготовки майбутніх учителів до діяльності в галузі екологічної освіти і виховання молодших школярів. Проведено аналіз понять «готовність до діяльності», «готовність майбутніх учителів до екологічної освіти і виховання молодших школярів». Установлено найважливіші складники у структурі готовності майбутніх педагогів, які необхідні вчителю початкової школи для ефективної діяльності в галузі екологічної освіти і виховання молодших школярів. Визначено педагогічні вміння й сучасні професійні функції, якими повинен оволодіти майбутній учитель для такого виду діяльності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Готовність до діяльності ; готовність майбутніх учителів до екологічної освіти і виховання молодших школярів ; структурні компоненти готовності ; педагогічні вміння ; професійні функції педагога ; система екологічних знань ; екологічна свідомість і культура вчителя. |
Теми: | Екологія Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 17 Січ 2025 11:12 |
Останні зміни: | 17 Січ 2025 11:12 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6772 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |