Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Забезпечення наступності при вивченні теми «Границя і неперервність функції» з курсу математичного аналізу в системі школа університет педагогічного профілю

Ботузова, Ю., Гнезділова, К. М. (2019) Забезпечення наступності при вивченні теми «Границя і неперервність функції» з курсу математичного аналізу в системі школа університет педагогічного профілю. Наукові записки. Серія: Педагогічна науки (№ 177). с. 66-71.

[img] Text
Nz_p_2019_177(1)__15.pdf

Download (438kB)

Резюме

Мета статті – розглянути можливості реалізації принципу наступності при вивченні теми «Границя і неперервність функції» з курсу математичного аналізу в системі «школа-університет педагогічного профілю».

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: принцип наступності ; "Границя і неперервність функції" ; математичний аналіз ; школа-університет педагогічного профілю
Теми: Фізико-математичні науки
Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 08 Січ 2025 12:58
Останні зміни: 08 Січ 2025 12:58
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6754

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу