Акуленко, І., Гнезділова, К. М. (2019) Перебудова змісту методичної підготовки майбутнього вчителя математики – потреба сьогодення. Наукові записки. Серія: Педагогічна науки (№ 117). с. 12-16.
|
Text
Nz_p_2019_177(1)__3.pdf Download (382kB) |
Резюме
Мета статті – описати здійснений аналіз результатів опитування вчителів математики щодо реалізації ними традиційної методики навчання учнів доведень математичних фактів на етапах мотивації доведення, роботи з формулюванням теореми та обґрунтувати напрями вдосконалення змісту методичної підготовки майбутнього вчителя математики в контексті організації роботи з теоремою на цих етапах.
| Тип елементу : | Стаття |
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | Вчителі математики ; ї робота з теоремою ; методика навчання учнів доведень математичних фактів |
| Теми: | Фізико-математичні науки Педагогічні науки |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва Навчально-науковий інститут інформаційних та освітніх технологій |
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
| Дата внесення: | 08 Січ 2025 12:49 |
| Останні зміни: | 08 Січ 2025 12:49 |
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6753 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |




