Гнезділова, К. М., Степанова, Н. М. (2024) Нормативно-правовий та організаційно-управлінській складники професійної діяльності педагога закладу дошкільної освіти. Педагогічний альманах (№ 55). с. 199-205.
Text
529-Текст статті-629-1-10-20240612.pdf Download (589kB) |
Резюме
Професійна діяльність педагога закладу дошкільної освіти є багатоаспектною. Сучасний педагог має орієнтуватися і відповідно вибудовувати свою професійну діяльність на основі знань нормативно-правової бази функціювання системи вітчизняної дошкільної освіти, а також сформованих компетентностей здійснювати організаційно-управлінську діяльність в освітньому закладі. У статті презентовано нові підходи вирішення проблеми освітньо-професійної підготовки майбутніх педагогів до реалізації нормативно-правового та організаційно-управлінського складників їх професійної діяльності. У ракурсі заявленої проблематики авторами пропонується система підготовки майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти, яка охоплює теоретичний матеріал і практичні кейси. Теоретична основа містить у собі ознайомлення майбутніх педагогів із нормативно-правою базою, особливостями організації освітньо-виховного процесу в сучасних умовах, особливостями організаційної та управлінської діяльності (планування і організація роботи закладу; мотивація педагогічних працівників; проведення різних видів контролю, моніторингу якості освітньої діяльності закладу; розроблення системи внутрішнього забезпечення якості освіти; розроблення та реалізація освітніх проєктів; упровадження педагогічних інновацій у межах структури управління закладу; використання інформаційно-цифрових технологій для підвищення ефективності управління закладом загалом і освітньо-виховним процесом зокрема; розроблення програми комплексних рішень з удосконалення системи маркетингу освітніх послуг закладу; особливості цифрового маркетингу; формування іміджу освітнього закладу). Практичний складник підготовки майбутніх педагогів містить у собі виконання студентами кейсів (реальних ситуацій), участь у командній роботі зі створення конкретного проєкту з використанням елементів геймштормінгу, написання есе тощо.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | педагог ; заклад дошкільної освіти ; професійна діяльність ; нормативно-правовий складник ; організаційно-управлінський складник ; організаційна діяльність, управлінська діяльність, функції управління, інформаційно-цифрові технології |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 02 Січ 2025 13:03 |
Останні зміни: | 02 Січ 2025 13:03 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6738 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |