Нінова, Т. С., Шпак, В. П. (2019) Діяльнісний підхід у формуванні екологічної компетентності майбутніх учителів нової української школи. Засоби навчальної та науково-дослідної : зб. наук. праць (№ 53). с. 23-39. ISSN 2312-1548
Text
3571-7204-1-SM.pdf Download (601kB) |
Резюме
Висвітлено проблему застосування діяльнісного підходу в формуванні екологічної компетентності майбутніх учителів Нової української школи. Проведено аналіз наукових праць сучасних зарубіжних і вітчизняних дослідників проблеми екологічної освіти майбутніх учителів для встановлення співвідношення понять «екологічна освіта», «екологічна культура» та «екологічна компетентність». При визначенні структури професійної компетентності вчителя Нової української школи ми виходили з того, що всі різновиди компетентностей, у тому числі й екологічна, є видовими поняттями по відношенню до родового поняття компетентність», і мають однакову структуру, яка включає когнітивний, діяльнісний і особистісно-мотиваційний компоненти. Своєю чергою, компоненти екологічної компетентності майбутніх учителів Нової української школи розглянуто в пояснювально-аналітичному, прогностичному, процесуальному, діяльнісному і ціннісно-орієнтаційному аспектах.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Екологічна компетентність ; екологічна освіта ; екологічна культура ; діяльнісний підхід ; майбутні вчителі ; Нова країнська школа |
Теми: | Екологія Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 26 Груд 2024 13:09 |
Останні зміни: | 26 Груд 2024 13:11 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6724 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |