Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Діяльнісний підхід у формуванні екологічної компетентності майбутніх учителів нової української школи

Нінова, Т. С., Шпак, В. П. (2019) Діяльнісний підхід у формуванні екологічної компетентності майбутніх учителів нової української школи. Засоби навчальної та науково-дослідної : зб. наук. праць (№ 53). с. 23-39. ISSN 2312-1548

[img] Text
3571-7204-1-SM.pdf

Download (601kB)

Резюме

Висвітлено проблему застосування діяльнісного підходу в формуванні екологічної компетентності майбутніх учителів Нової української школи. Проведено аналіз наукових праць сучасних зарубіжних і вітчизняних дослідників проблеми екологічної освіти майбутніх учителів для встановлення співвідношення понять «екологічна освіта», «екологічна культура» та «екологічна компетентність». При визначенні структури професійної компетентності вчителя Нової української школи ми виходили з того, що всі різновиди компетентностей, у тому числі й екологічна, є видовими поняттями по відношенню до родового поняття компетентність», і мають однакову структуру, яка включає когнітивний, діяльнісний і особистісно-мотиваційний компоненти. Своєю чергою, компоненти екологічної компетентності майбутніх учителів Нової української школи розглянуто в пояснювально-аналітичному, прогностичному, процесуальному, діяльнісному і ціннісно-орієнтаційному аспектах.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Екологічна компетентність ; екологічна освіта ; екологічна культура ; діяльнісний підхід ; майбутні вчителі ; Нова країнська школа
Теми: Екологія
Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 26 Груд 2024 13:09
Останні зміни: 26 Груд 2024 13:11
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6724

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу