Шафорост, Ю. А., Шпак, В. П. (2024) Методологічні аспекти дослідження едьютейнменту в контексті історії хімічної освіти. Вісник науки та освіти (№ 9). с. 1111-1125. ISSN 2786-6165
Text
15328-Текст статті-15392-1-10-20241012.pdf Download (326kB) |
Резюме
У статті досліджуються методологічні аспекти впровадження едьютейнменту в систему хімічної освіти, що стає все більш актуальним у сучасних педагогічних практиках. Едьютейнмент як навчальний підхід, який поєднує елементи освіти та розваг, з’явився відносно недавно, однак його історичні корені сягають більш ранніх періодів розвитку методики викладання хімії. У роботі розглядаються основні етапи еволюції цього феномену у контексті хімічної освіти та аналізуються передумови його інтеграції у навчальний процес. Стаття акцентує увагу на важливості методологічного підходу до дослідження едьютейнменту у хімічній освіті, пропонує можливі шляхи його вдосконалення та демонструє перспективи для подальших досліджень у цій галузі.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Едьютейнмент ; хімічна освіта ; методологія ; гейміфікація ; інтерактивне навчання ; історія педагогіки ; критичне мислення ; мультимедійні технології. |
Теми: | Хімічні науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут природничих та аграрних наук |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 12 Груд 2024 14:31 |
Останні зміни: | 12 Груд 2024 14:31 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6711 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |