Зорочкіна, Т., Байдюк, Н. В., Литвин, І. М. (2024) Партнерство та співпраця в системі «школа-влада-громада» з метою створення інноваційного інформаційно-освітнього середовища початкової школи. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 133-138.
Text
_Вісник_3-2024_МАКЕТ-133-138.pdf Download (252kB) |
Резюме
У статті розглянуто питання партнерства та співпраці між школою, владою та громадою з метою створення інноваційного інформаційно-освітнього середовища в початковій школі. Акцент зроблено на важливості об'єднання зусиль різних соціальних інституцій для забезпечення інформаційно-освітнього середовища. Встановлено, що партнерство школи з владою і громадою сприяє модернізації освітнього процесу, впровадженню новітніх цифрових технологій та розробці освітніх програм, що відповідають викликам XXI століття. У дослідженні також розглянуто основні напрями співпраці в між школою, владою та громадою: культурно-просвітницький, інформаційний, профорієнтаційний, фізкультурно-оздоровчий, екологічний, соціально-громадянський, інноваційно-цифровий. Висвітлено ключові умови ефективного партнерства задля створення інноваційного інформаційно-освітнього середовища в початковій школі: прозорість, рівноправність, системний підхід, інтеграція ресурсів і постійний діалог та інші.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | партнерство ; співпраця ; школа ; влада ; громада ; інноваційне інформаційно-освітнє середовище ; початкова школа ; громадсько-активні школи |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 07 Лист 2024 12:51 |
Останні зміни: | 07 Лист 2024 12:51 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6674 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |