Кириченко, А. Є., Тимошенко, Ю. В. (2023) Стартапи як форма підприємницької діяльності в соціокультурній сфері. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2023» / XXV Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 363-366.
Text
Збірник Родзинка_2023-363-366.pdf Download (707kB) |
Резюме
В статті говориться, що нині стартапи набувають популярності серед підприємців-початківців як у світі, так і в Україні. Для бізнесменів є можливість здобути фінансування, підтримку і втілити в реальність певну ідею, а для цього треба створити новітній та цікавий продукт, який зайде на ринок і зможе вдало проіснувати протягом багатьох років. Стартап-проєкти можуть бути в будь-якій сфері життя, потрібне лише нестандартне мислення та творчість і тоді ідея сподобається споживачам та буде приносити прибуток, створювати робочі місця, задовольнити потреби і запити споживачів культурних благ.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | стартапи ; ринок ; культурні індустрії ; креативні індустрії ; стартап-проєкти ; споживачі ; інноваційний сегмент ; соціокультурна сфера ; український бізнес ; дорогоцінний пластик ; розумна країна |
Теми: | Економічні науки Соціальна робота |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 18 Жов 2024 12:25 |
Останні зміни: | 18 Жов 2024 12:25 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6661 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |