Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Методологія створення новинної замітки для корпоративних сайтів закладів вищої освіти

Погрібна, О. О., Надточій, О. Л. (2024) Методологія створення новинної замітки для корпоративних сайтів закладів вищої освіти. Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика.

[img] Text
11.pdf

Download (352kB)

Резюме

У статті проаналізовано методологію і специфіку створення новинної замітки для корпоративних ресурсів закладів вищої освіти. Досліджено корпоративні сайти черкаських ЗВО: Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, Черкаський державний технологічний університет, Східноєвропейський університет імені Рауфа Аблязова, Черкаський інститут пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля Національного університету цивільного захисту України, Черкаська медична академія. У розвідці за основу взято класичні вимоги до новинного повідомлення для друкованих медіа, також ураховано модифікації цих принципів відповідно до особливостей інтернетресурсів. Так, зроблено спробу порівняти вимоги, що стосуються коротких новинних форматів для медіа і корпоративних платформ. У дослідженні наголошено на актуальності окресленої проблематики, оскільки фахівець пресслужби повинен продукувати якісний контент для новинної стрічки корпоративних сайтів. Також це важливо у випадках, коли матеріал пропонують медіа з метою оприлюднення, якщо він відповідає інформаційним інтересам і потребам масової цільової аудиторії. Серед усіх наявних вимог до новинної замітки у статті закцентовано на критеріях відбору інформації, зокрема інформаційному приводі, правилах наближення інтересів та соціальній значущості повідомлення. Крім того, увагу сфокусовано на стандартах подання новинної інформації, таких як оперативність, точність, достовірність, відокремлення фактів від коментарів, баланс думок, повнота і простота викладу. Аналізуючи правила наближення інтересів, виокремлено тематичні групи новин для сайтів ЗВО: 1) участь викладачів і студентів в обласних чи всеукраїнських заходах та проєктах; 2) зустрічі викладачів і студентів з відомими людьми; 3) інформація для широкої аудиторії; 4) рейтинги ЗВО, наукові, творчі, спортивні та інші досягнення їхніх працівників і здобувачів вищої освіти; 5) вшанування загиблих працівників, студентів і випускників закладу.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Новинна замітка ; корпоративний сайт ; інфопривід ; правила наближення інтересів, соціальна значущість інформації, стандарти подання новин.
Теми: Журналістика
Комп'ютерні науки
Комп'ютерні науки

Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 16 Жов 2024 07:47
Останні зміни: 16 Жов 2024 07:47
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6631

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу