Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Особливості прихованої реклами у відеоіграх для смартфонів

Ковтун, Н. О., Новіков, А. Д. (2019) Особливості прихованої реклами у відеоіграх для смартфонів. Журналістика та реклама: вектори взаємодії : тези Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 19 березня 2019 р.). с. 133-136.

[img] Text
17.pdf

Download (293kB)

Резюме

Нині рекламодавці намагаються збільшити свою цільову аудиторію, активно інтегруючи приховану рекламу у відеоігри на різних платформах, особливо тих, які працюють на операційних системах Android та IOS. Найбільш поширеним різновидом реклами у відеоіграх різних жанрів є, безумовно, статичний продакт-плесмент, менш поширеними – динамічний та інтерактивний. Обрана нами тема набуває нині особливої актуальності та потребує докладного студіювання, що і стане предметом наших наступних наукових розвідок.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: родакт плейсмент ; відеоігри ; рекламні ігри
Теми: Масова комунікація
Комп'ютерні науки
Комп'ютерні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 15 Жов 2024 13:49
Останні зміни: 15 Жов 2024 13:49
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6618

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу