Ковтун, Н. О., Новіков, А. Д. (2019) Особливості прихованої реклами у відеоіграх для смартфонів. Журналістика та реклама: вектори взаємодії : тези Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 19 березня 2019 р.). с. 133-136.
Text
17.pdf Download (293kB) |
Резюме
Нині рекламодавці намагаються збільшити свою цільову аудиторію, активно інтегруючи приховану рекламу у відеоігри на різних платформах, особливо тих, які працюють на операційних системах Android та IOS. Найбільш поширеним різновидом реклами у відеоіграх різних жанрів є, безумовно, статичний продакт-плесмент, менш поширеними – динамічний та інтерактивний. Обрана нами тема набуває нині особливої актуальності та потребує докладного студіювання, що і стане предметом наших наступних наукових розвідок.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | родакт плейсмент ; відеоігри ; рекламні ігри |
Теми: | Масова комунікація Комп'ютерні науки Комп'ютерні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 15 Жов 2024 13:49 |
Останні зміни: | 15 Жов 2024 13:49 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6618 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |