Погрібна, О. О., Надточій, О. Л. (2024) Методологія створення новинної замітки для корпоративних сайтів закладів вищої освіти. Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика. с. 189-196.
Text
24.pdf Download (348kB) |
Резюме
У статті проаналізовано методологію і специфіку створення новинної замітки для корпоративних ресурсів закладів вищої освіти. Досліджено корпоративні сайти черкаських ЗВО: Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, Черкаський державний технологічний університет, Східноєвропейський університет імені Рауфа Аблязова, Черкаський інститут пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля Національного університету цивільного захисту України, Черкаська медична академія. У розвідці за основу взято класичні вимоги до новинного повідомлення для друкованих медіа, також ураховано модифікації цих принципів відповідно до особливостей інтернет-ресурсів. Так, зроблено спробу порівняти вимоги, що стосуються коротких новинних форматів для медіа і корпоративних платформ. У дослідженні наголошено на актуальності окресленої проблематики, оскільки фахівець пресслужби повинен продукувати якісний контент для новинної стрічки корпоративних сайтів. Також це важливо у випадках, коли матеріал пропонують медіа з метою оприлюднення, якщо він відповідає інформаційним інтересам і потребам масової цільової аудиторії.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | новинна замітка ; корпоративний сайт ; інфопривід ; правила наближення інтересів, соціальна значущість інформації, стандарти подання новин. |
Теми: | Журналістика Комп'ютерні науки Комп'ютерні науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 15 Жов 2024 11:20 |
Останні зміни: | 15 Жов 2024 11:20 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6606 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |