Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Комунікаційний функціонал телеграм-каналів для організації освітніх івентів (Communication functionality of telegram channels for organizing educational events)

Bondarenko, T. (2024) Комунікаційний функціонал телеграм-каналів для організації освітніх івентів (Communication functionality of telegram channels for organizing educational events). Integrated communications, 17 (1). с. 70-77. ISSN 2524-2652

[img] Text
312-Текст статті-1259-1-10-20240722.pdf

Download (270kB)

Резюме

Розвідку присвячено дослідженню комунікаційного функціоналу телеграм-каналів, що варто використовувати для організації освітніх івентів. Зосереджено увагу на перевагах клауд-месенджера, а також на його загрозах, що інтенсифіковані на тлі ІПСО. Мета дослідження полягає в з’ясуванні технічних аспектів функціювання телеграм-каналів, окресленні принципів їх наповнення в контексті організації освітніх івентів. Використано аналітико-синтетичний метод для з’ясування стану наукового опрацювання проблеми, окреслення природи основних термінів. Метод синтезу й узагальнення оптимізували теоретичний виклад. Метод спостереження та аналізу інформаційних продуктів використано для оцінювання контенту освітнього телеграм-каналу. Комунікаційний функціонал телеграм-каналу диференційовано за двома типами: базовий і додатковий. У межах кожного деталізовано інструменти, що можна використовувати під час наповнення власного телеграм-каналу, зокрема на освітню тематику. Удокладнено такий функціонал месенджера: базовий (комунікація в телеграм-чатах; надсилання текстових, голосових і відеосповіщень; синхронізація контенту); додатковий (створення чат-ботів, закритих або відкритих груп і каналів; блокування; автоматичне видалення акаунту; реєстрація в телеграмі кількох акаунтів; заплановане в часі надсилання повідомлень; беззвучне надсилання повідомлень; самознищення контенту; сортування сповіщень за теками; пошук відео та gif-файлів; закріплення сповіщень угорі чату; вимкнення повідомлень від надокучливого абонента; оформлення тексту; використання хештегів). Телеграм – кросплатформений клауд-месенджер, який володіє потужним та унікальним комунікаційно-інформаційним потенціалом, швидко еволюціонував від платформи для спілкування до полісервісного майданчика, де сконцентровані численні ресурси, що дають змогу користувачеві організовувати освітні івенти та споживати й продукувати інформацію.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Івент ; івент-технології ; телеграм-канал ; клауд-месенджер ; комунікаційний функціонал ; медіа ; соцмережі
Теми: Масова комунікація
Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій
Користувач, що депонує: Бондаренко Тетяна Григорівна
Дата внесення: 04 Жов 2024 12:14
Останні зміни: 04 Жов 2024 12:23
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6514

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу