Bondarenko, T. H., Koval, S. V. (2024) Ethical and didactic principles conducting media events for the formation of media and informational literacy of schoolchildren (Етико-дидактичні засади проведення медіаівентів для формування інфомедійної грамотності школярів). "Scientific notes of V. I. Vernadsky Taurida National University", Series: "Philology. Journalism", 2 (3). с. 163-168. ISSN 27104656
Text
28.pdf Download (316kB) |
Резюме
Статтю присвячено етико-дидактичним засадам, згідно з якими варто проводити медіаівенти для формування інфомедійної грамотності школярів. Наголошено на значущості медіаграмотності як магістральної навички людини ХХІ століття. Представлено дефініції базисних понять, що стосуються інфомедійної грамотності та її формування в старшокласників (медіаінформаційна грамотність, медіаграмотність, факт, судження, фейк, дипфейк, типи маніпуляцій та ін.).
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Медіаграмотність ; інфомедійна грамотність ; івент ; етика ; факт ; судження ; фейк ; дипфейк ; фактчекінг ; верифікація |
Теми: | Масова комунікація Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій |
Користувач, що депонує: | Бондаренко Тетяна Григорівна |
Дата внесення: | 04 Жов 2024 12:28 |
Останні зміни: | 04 Жов 2024 12:32 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6510 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |