Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Розвиток лексичної компетентності учнів середньої школи за допомоги використання спортивних ігор на уроках німецької мови

Кеба, М. А., Титаренко, О. І. (2024) Розвиток лексичної компетентності учнів середньої школи за допомоги використання спортивних ігор на уроках німецької мови. Міжособистісна комунікація та перекладознавство: сучасні перспективи розвитку : збірник матеріалів IІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (16 квітня 2024 р.). с. 60-62.

[img] Text
Збірник Черкаси-60-62.pdf

Download (311kB)

Резюме

На сьогоднішній день використання рухливих ігор є дуже важливим, оскілки воно поліпшує здоров’я, сприяє вивченню та закріпленню нової чи вже пройденої лексики. Гра є чудовим балансом між навчанням та дозвіллям, який так потрібен у новій українській школі. Як вже було зазначено, існує безліч видів рухливої діяльності для учнів, найголовнішим – є правильний вибір гри, який залежить від мети та обраної лексики. Обираючи певну руханку, слід також пам’ятати про смаки та вподобання учнів, оскільки лише за умови насолоди активністю діти почнуть вчити лексику.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Метод асоціативних символів ; спортивний метод Громико ; метод повного фізичного відтворення ; total physical response ; ігри естафети ; Олімпійський урок ; ігрова гімнатиска ; спортивні ігри ; уроки німецької мови
Теми: Фізкультура і спорт
Педагогічні науки
Філологічні науки > Іноземна філологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 13 Черв 2024 11:31
Останні зміни: 13 Черв 2024 11:31
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6387

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу