Гриценко, Н. М., Овсієнко, Л. О. (2024) Виклики доби дистанційної освіти та їх подолання з допомогою цифрових інструментів. Міжособистісна комунікація та перекладознавство: сучасні перспективи розвитку : збірник матеріалів IІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (16 квітня 2024 р.). с. 32-37.
Text
Збірник Черкаси-32-37.pdf Download (471kB) |
Резюме
Брендом у сучасній шкільній освіті стало змішане навчання- blended learning, у якому поєднані два підходи : частина освітнього процесу відбувається онлайн, а частина – безпосередньо в класі. Навчання також може здійснюватися асинхронно, коли частина матеріалу дається учням для самостійного опрацювання, а інша вивчається синхронно – це можна робити як очно, так і дистанційно. Це дозволяє отримати гнучкий графік для груп учнів із різними рівнями навчальних досягнень та з різними потребами, сприяє індивідуалізації навчання, зростанню його ефективності й поліпшенню доступності .Так у малій школі , де немає висококваліфікованого вчителя іноземної мови, можна взяти уроки онлайн-курсу найкращих вчителів країни й поєднати їх із модерацією й матеріалами від учителів, які безпосередньо працюють із дітьми в класі.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | COVID-19 ; освітній процес ; змішане навчання ; blended learning ; асинхронне навчання ; дистанційна освіта |
Теми: | Комп'ютерні науки Комп'ютерні науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 17 Трав 2024 13:38 |
Останні зміни: | 17 Трав 2024 13:38 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6304 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |