Герасімова, Н. Є., Герасимова, І. В. (2021) Формування довільності й корекції емоційної регуляції молодшого школяра. Modernization of science and its influence on global processes: collection of scientific papers «SCIENTIA» with Proceedings of the I International Scientific and Theoretical Conference, Vol. 2. с. 60-65. ISSN 978-1-68564-148-1
Text
Берн-21-2-61-65.pdf Download (430kB) |
Резюме
Стаття присвячена вивченню проблеми емоційної регуляції поведінки в молодшому шкільному віці. Формування довільності емоційної регуляції – це складний і тривалий процес, який необхідний для дітей молодшого шкільного віку щоб ефективно виконувати навчальні обов’язки. Призначення регуляції емоційної сфери ‒ у співставленні можливостей молодшого школяра з вимогами навчальної діяльності. Для того, щоб дитина могла свідомо регулювати власний емоційний стан – важливо навчити її усвідомлювати, ідентифікувати і інтерпретувати власні почуття, проявляти їх відповідно до соціальних норм, самостійно знижувати рівень психологічної напруги і контролювати емоційні прояви.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Регуляція поведінки ; молодший шкільний вік ; емоційна регуляція ; емоційний стан ; соціальні норми ; психічна напруга |
Теми: | Педагогічні науки Психологічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 16 Квіт 2024 08:10 |
Останні зміни: | 16 Квіт 2024 08:14 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6236 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |