Гребенюк, О. В., Михальчук, О. О., Нікітська, Ю. М. (2023) Навчання іноземної мови як засіб соціалізації дітей з особливими освітніми потребами. Імідж сучасного педагога (№ 2). с. 94-98. ISSN 2522-9729
Text
275873-Текст статті-640784-1-10-20230428.pdf Download (549kB) |
Резюме
Подано аналіз наукових досліджень із проблеми реалізації соціокультурної функції іноземної мови у навчанні учнів з особливими освітніми потребами. Розглянуто наукові праці, які виявляють мету та зміст іншомовної освіти у сучасній системі шкільної освіти. Проаналізовано положення Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами, розглянуто предметні, особистісні та метапредметні результати освоєння адаптованої основної загальноосвітньої програми початкової загальної освіти в аспекті вивчення іноземної мови. Акцентовано увагу на дослідженнях, у яких пропонуються деякі підходи до реалізації соціокультурної функції іноземної мови в інклюзивній та спеціальній (корекційній) освіті. Висвітлено основні проблеми у використанні іноземної мови як засобу соціалізації дітей з особливими освітніми потребами на сучасному етапі. Особливу увагу зосереджено на соціокультурному складнику іноземної мови у школі, що забезпечує залучення дітей до дотримання норм здорового способу життя, здобутків культури, мистецтва, науки.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Діти з особливими освітніми потребами ; іноземна мова ; соціокультурна функція іноземної мови ; зміст іншомовної світи ; предметні ; особистісні ; метапредметні результати панування основної загальноосвітньої програми |
Теми: | Педагогічні науки Філологічні науки > Іноземна філологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 02 Квіт 2024 12:03 |
Останні зміни: | 02 Квіт 2024 12:03 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6131 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |