Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Психолого-педагогічний супровід дистанційного освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами=Psychological and pedagogical support of distance educational process of children with special educational needs

Ніколаєску, І. О., Михальчук, О. О., Нікітська, Ю. М. (2022) Психолого-педагогічний супровід дистанційного освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами=Psychological and pedagogical support of distance educational process of children with special educational needs. International Partnership and Cooperation of Ukraine in Wartime : Collective monograph. с. 301-311.

[img] Text
04_01_Nikolaesku_Mykhalchuk_Nikitska.pdf

Download (273kB)

Резюме

У розділі проаналізовано, що в умовах воєнних дій освітній простір України зазнав суттєвих та негативних змін. Констатовано, що впровадження позитивного зарубіжного досвіду використання дистанційного навчання, значно поліпшить ефективність організації дистанційного освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами. Визначені головні цілі та завдання психолого-педагогіч�ного супроводу дітей з особливими освітніми потребами під час дистанційного навчання. Досліджено, що особливе значення в організації дистанційного навчання відіграє знання та дотримання норм мережевого етикету, що істотно по�значається на формуванні психологічно комфортного освітнього середовища. Окреслено труднощі до яких мають бути готові педагоги у процесі супроводу дітей з особливими освітніми потребами під час дистанційного навчання. Схарактеризовані принципи та проаналізовано структуру корекційного супроводу дітей з особливими освітніми потребами. Визначено, що у структуру психолого-педагогічного супроводу дистанційного освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами доцільно включити реалізацію здоров’язбережувальних технологій. Проаналізовані основні групи здоров’язбере-жувальних технологій, які застосовуються в освітньому процесі. Запропоновано низку методичних рекомендацій, що покликані зберігати та зміцнювати здоров’я дітей з особливими освітніми потребами під час організації освітнього процесу.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: воєнні дії ; освітній простір України ; дистанційне навчання ; мережевий етикет ; діти з особоивими освітніми потребами
Теми: Комп'ютерні науки
Комп'ютерні науки

Педагогічні науки
Психологічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 02 Квіт 2024 11:36
Останні зміни: 02 Квіт 2024 11:36
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6129

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу