Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Особливості професійно-педагогічної самореалізації викладачів засобами ІКТ у міжкурсовий період

Михальчук, О. О., Ніколаєску, І. О., Степанова, Н. М. (2018) Особливості професійно-педагогічної самореалізації викладачів засобами ІКТ у міжкурсовий період. Інформаційні технології і засоби навчання, Т. 67 (№ 5). с. 250-263. ISSN 2076-8184

[img] Text
Степанова_стаття_А_2018.pdf

Download (444kB)

Резюме

У статті розглянуто проблему професійно-педагогічної самореалізації викладачів у закладах післядипломної педагогічної освіти засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Обґрунтовано актуальність створення й упровадження в освітній процес закладів післядипломної педагогічної освіти дистанційного спецкурсу «Особливості професійно-педагогічної самореалізації викладача засобами ІКТ у міжкурсовий період». На основі аналізу наукових праць, синтезу навчально-методичних ідей, узагальнення власного досвіду педагогічної роботи представлено орієнтовний тематичний план спецкурсу. Описано змістове наповнення змістових модулів дистанційного спецкурсу. Наголошено, що ефективність упровадження й використання в освітній практиці закладів післядипломної педагогічної освіти дистанційного спецкурсу залежить від рівня фахової освіти та ІК компетентності викладачів. Акцентовано увагу на поєднанні теоретичних, практико спрямованих завдань, а також завдань, які мають творчо-креативний характер. Зазначено, що дистанційний спецкурс містить не лише теоретико-практичний зміст, але питання для самостійного вивчення та осмислення. Значну увагу під час опанування дистанційного спецкурсу приділено індивідуальній самостійній роботі викладачів. Обґрунтовано ідею про те, що ефективність упровадження дистанційного спецкурсу буде залежати від рівня початкових знань, який передбачає володіння викладачами базовими знаннями з основ комп’ютерної грамотності, наявність доступу до мережі Інтернет і необхідного технічного забезпечення. Робота має міждисциплінарний характер, тому написана на перетині проблемних сфер педагогіки, психології, філософії, інформатики. Такий досвід буде цікавим для фахівців у галузі професійної освіти та інформатизації.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: професійно-педагогічна самореалізація викладача ; післядипломна педагогічна освіта ; інформаційно-комунікаційні технології ; дистанційний спецкурс ; мультимедійні презентації.
Теми: Комп'ютерні науки
Комп'ютерні науки

Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 28 Бер 2024 11:45
Останні зміни: 28 Бер 2024 11:45
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6125

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу