Нінова, Т. С. (2019) Формування професійної екологічної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія «Педагогічні науки» (№ 3). с. 171-178. ISSN 2076-586X
Text
adminojs,+31_Н_нова.pdf Download (429kB) |
Резюме
Розкрито питання спрямування освітнього процесу підготовки учителів початкової школи на підвищення якості та ефективності природничо-наукової складової у формуванні професійної екологічної компетентності майбутнього Визначено, що сучасний рівень освітнього процесу у школі вимагає особливих підходів до формування професійної екологічної компетентності майбутніх учителів початкової ланки навчання.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Компетентність учителя ; професійна екологічна компетентність учителя початкової школи ; критерії і показники професійної екологічної компетентності майбутніх учителів початкової школи. |
Теми: | Природничі науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 11 Бер 2024 10:06 |
Останні зміни: | 11 Бер 2024 10:06 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6085 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |