Білик, В., Плющ, А. (2023) Бенчмаркінг як спосіб підвищення конкурентоспроможності. Підприємництво та стратегічні напрями розвитку бізнес-процесів в умовах глобальних викликів: збірник матеріалів ІІІ Міжнародного науковопрактичного форуму (м. Хмельницький, 10-11 листопада 2023 року0. с. 243-246.
Text
4_Білик.pdf Download (9MB) |
Резюме
Бенчмаркінг має великий потенціал розвитку, який може забезпечити підвищення продуктивності і результативності бізнесу, але цей процес вимагає максимальної уваги і наукового підходу. Найважливішою перевагою, яку отримує підприємство, що запровадило бенчмаркінг, є перехід до системи безперервного удосконалення, що дозволяє підтримувати високий рівень конкурентоспроможності на ринку.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Бенчмаркінг ; бізнес ; підприємство ; конкурентоспроможність ; ринок |
Теми: | Економічні науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 04 Бер 2024 13:54 |
Останні зміни: | 04 Бер 2024 13:54 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6074 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |